frisk nästan

tjabba de är faktiskt så att jag inte har haft någonting att säga.
Därför jag inte skrivit någonting als har bara legat hemma och sovit , varit jätte sjuk som sakt!
idag börja vi kl 8, städade skåpen tog typ 20 min sen gick jag hem och tvättade med mathias.
kirra lite affärer osv.
snart slutar 9an! fan va skönt, efter 9 år i skolan har man faktiskt börjat tröttna lite.
avslutning kl 17:00 på torsdag kväll.
sen i höst börjar jag mina 3 sista år på rekarne gymnasiet, jag längtar faktiskt! ska gå smid och jag hoppas det blir jätte roligt , lite nervöst kanske?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Om du har bloggtorka kan jag motivera dig lite med en kommentar =)

2010-06-10 @ 13:48:01
URL: http://emeliebolsing.blogg.se/
Postat av: Bea

Og her er en kommentar til... det pleier å hjelpe på litt:-) ha en fin sommer da..

2010-06-11 @ 21:41:37
URL: http://bea-bloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0