helgen

tja bloggen:)
helgen har varit fett stheeek på rensvenska,

Fredag match mot nykvarn (hat match). kl 20:30 började matchen mellan nyfors ik och nykvarn.
jag var jätte nervös för att det var nog den viktigaste matchen på länge som jag skulle spela.
första perioden komm igång efter cirka 10 minuter gör Pontus? 1-0 till os:) första perioden slutar även 1-0.
i början av andra tappar jag konsentrationen en aning och fantiserar som timmy o röse säger. ;P
nykvar reducerar till 1-1 igenom ett ganska lamt skott som jag igentligen ta.
en stund efter gör dom ävern 1-2.
men vi tappar inte hummöret och andra perioden slutar 5-2 tror jag. andra drar igång och jag orkar inte förklara mer men vi vann med 9-5 !



lördag åker jag med min far till romme medans jag dissade mitt lag som spelade mot södertälje där kiwi och timmy coatchar vårat lag till typ 7-1 seger:)



idag match mot katrineholm om vi vann skulle vi ta hem brons i 1a seien med:) och det gör vi halplan slarvigt spel men tillslut vinner vi över arnold och gänget...

Kommentarer
Postat av: Anonym

fett nöjd

2010-03-14 @ 22:10:54
URL: http://tinyeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0