jennie sant fast endå tönt


HEj det här är jennie , hon behöver en plats på min blogg tiiiewp?hihi aaa osv,
för hon e snäll som en säl och e ganska jatte söt va. hon e sur just nu och svarar inte mig för att hennes lille bror slog sönder henne för att hon hade sönder hans xbox, hur klantig får man vara.
men när jacob slog jennie så skvallra hon till mamma, som hon altid gör så nu får jacob bo i skrymslet under trappan ,
jacob är en kille på 9 år jätte cool och ball han o jag e bröder för altid han gillar och spela fifa och call of duty.
trodde de va 18 års gräns på call of duty men där ser man vilken dålig mamma jennie är.
jag ska gifta mig med jennie när jag blir stor och sen ska jag köpa ett flygplan och bli guvenör av califonien,
nu ska jag chilla på en feet ;) spela lite gittare och chilla in tha huuud,
jennie får inte va uppe längre och hon e jätte ledsen men jag ska inte trösta henne hon får gråta sig till sömmns,

skojja juuu alla skulle toflat för jennnieee


a



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0