ännu en film!

Tja , nu är de så att jag har kollat på ännu en jätte bra film!
den hette The Final, och handlade om typ 7 mobbOffer som var trötta att bli mobbade av dom ''coola''
så dom åkte till en fest som alla på skolan skulle ha, förutom dom , för dom va inte bjudna.
dom hade hällt sömn medel i deras bål så alla somnade, sen när dom vakna var dom fast bundna med varandra.
De mobbade personerna var utklädda till konstiga saker , typ nazister osv.
de slutar med att dom torterar dom coola personerna för att hämnas.
lite väl brutalt tycker jag men va gör man inte liksom? dom va ju rätt smarta .
tycker ni ska se filmen en svag 5/5 av mig för jag njöt under hela filmen , och jag tycker skådespelarna var skit bra! men tycker att de var ett dåligt slut faktiskt.

Kram carl ♥


Kommentarer
Postat av: Sophia

HAHA! Den där filmen är verkligen värdelös och orealistisk.. gubben i skogen dödar två av dom sen lever dom? Wtf liksom...

2010-05-26 @ 21:13:32
URL: http://korkadbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0